Практична філософія

Куратор клубу – Сергій Волковинський, кандидат філософських наук

– Тобі говорять про те, щоби ти користувався компромісами чи ти сам вибрав таку тактику ?
– Вдаєшся до компромісів в спілкуванні, в справах та в стосунках або тобі радять до них вдаватись ?
– Хочеш дізнатись як найкраще користуватись компромісами і якими вони мають бути?
– Приходь і дізнаєшся як досягати своїх бажань, реалізація яких залежить від інших людей!

– Наскільки глибоко в нас сидять гендерні стереотипи?
– Як формуються гендерні стереотипи починаючи з дитинства?
– Чи можливо “перепрошити” гендерні стереотипи?
– Яке оптимальне ставлення до гендерних стереотипів?

– Який прихований смисл 12 подвигів Геракла?
– Що саме древні греки хотіли передати своїм нащадкам через цей міф?
– Ти хочеш знати шлях до самопізнання, нехай і за версією стародавніх греків?
– Отримати задоволення від символічності та образності мислення, прихованого в міфі про подвиги Геракла?
Ви отримаєте відповіді на всі ці питання та отримаєте змогу задати свої питання на черговому засіданні Студентського Клубу “Практична Філософія”.
Клуб “Практична Філософія”: з нами можуть бути тільки розумні!

– Чому жінки прагнуть до самостійності та незалежності?
– Наскільки вірні традиційні уявлення про роль жінки?
– Які риси характеру є для жінки некомфортними та принизливими?
– Як шукати образ жіночності, який підходить саме вам?
Ви отримаєте відповідді на всі ці питання та отримаєте змогу задати свої питання на черговому засіданні Студентського Клубу “Практична Філософія”.
Клуб “Практична Філософія”: з нами можуть бути тільки розумні!

– Щастя не існує, це лише відсутність нещастя?!
– Хіба бути нещасним – це погано?
– Чи всі можуть бути щасливими? Комусь же треба бути і нещасним?
– Які є 40 способів як бути нещасним?
Приходьте на обговорення та отримайте свою порцію емоцій та знань!

Цього разу обговорювалась проблема того, чому батьки не хочуть “відпускати” своїх дітей і як з цим справлятись молодим людям. Для розуміння суті проблеми студентка 2 курсу факультету корекційної та соціальної психології і педагогіки Анна Магерко виступила з доповіддю про те, що таке «сепарація» та «незавершена сепарація».

У психології під сепарацією мається на увазі відділення, а в аспекті міжособистісних відносин – розставання з людиною, з якою встановлені відносини довіри. Зокрема, це відділення дорослої дитини від батьківської сім’ї, її становлення як окремої самостійної та незалежної особистості.

На засіданні було визначено:

  1. Феномен «незавершеної сепарації» в пострадянській культурі є нормою і він завжди призводить до інфантилізації молодих людей.
  2. Ситуація, коли батьки не здатні завершити «сепарацію» може тривати не тільки роками, а й поколіннями. Дуже часто це призводить постійних конфліктів: між тещою та зятем, між невісткою та свекрухою, між поколіннями в межах сім’ї та до розлучень та існування неповних сімей, де жінка (як правило) стає «головою» сім’ї.
  3. Тільки в сім’ях, де є феномен «незавершеної сепарації», одних дітей люблять більше, ніж інших.
  4. Для отримання самостійності та відсутності перешкод з боку батьків для власного дорослішання сучасна молодь має бути проінформована про феномен «сепарації», знати ознаки та небезпеки «незавершеної сепарації» та, при наявності такої ситуації звертатись до фахівців з вирішення таких проблем (психологів, психотерапевтів, психоаналітиків).